معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اعزام ۶۰۰ نفر از مددجویان اصفهانی به اردو‌های تابستانی زیارت مشهد مقدس و حضرت معصومه (ع) خبر داد.

 آرش محمدحسینیان با اشاره به برگزاری اردو‌های زیارتی سیاحتی مددجویان، بیان داشت: تا پایان تابستان ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف تقویت روحیه معنوی، به سفر‌های زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه اعزام افراد براساس رده سنی - تحصیلی صورت می‌گیرد، ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ نفر از مددجویان برای زیارت حضرت معصومه (س) به شهر قم و ۲۸۰ نفر به مشهد الرضا (ع) اعزام شده اند.

محسنیان اعزام مابقی مددجویان در برنامه تابستان امسال را در تاریخ ۲۶ شهریورماه بمدت ۴ روز اعلام کرد و افزود: در بین افراد اعزام شده، ۱۶۰ نفر از فرزندان پسر و بقیه دختران مددجوی تحت حمایت بوده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، ایجاد فرصت برای مشارکت مردم در امور خیر و احسان را از وظایف این نهاد در تقویت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان مطرح کرد و گفت: "طرح شوق زیارت" از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران مناطق و محلات، ظرفیتی برای اعزام زیارت اولی ها، مددجویان و افراد نیازمند همان محلات را فراهم می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.